Photofreaks
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Madeleine

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Nashia
Administrator
Administrator
Nashia


Female
Antall Innlegg : 281
M, F eller T? : Fotografere, tegne og make
Registration date : 11.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Madeleine   Madeleine EmptyMan Nov 05 2007, 18:56

Madeileine McCann
Det er over 5 måneder siden Maddie forsvant fra leiligheten til familien mens foreldrene var ute og spiste. Om hun ble kidnappet, eller om hun ble drept av foreldrene er det ingen som vet. Hva tror du?
Til Toppen Go down
http://nashianamiia.deviantart.com
Apariciòn
Moderator
Moderator
Apariciòn


Female
Antall Innlegg : 295
Age : 32
M, F eller T? : Fotograferer, making og tegning.
Registration date : 27.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyMan Nov 05 2007, 20:29

Nåå skal ikke jeg komme med noen konklusjon, men
jeg tror hun ble kidnappet. Ikke av ukjente riktignok, sikkert
noen familien kjente godt og kanskje var tilogmed faren og moren
innblandet... Bare for å skape hysteri og få oppmerksomhet..
+ dumme kommentrer fra noen journalister...
Til Toppen Go down
http://Kratzima.clicboard.com
Tojiil
Tilskuer
Tilskuer
Tojiil


Female
Antall Innlegg : 20
Age : 32
M, F eller T? : Fotograf, teiknar og litt smått med bileteredigering ^^
Registration date : 02.11.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyMan Nov 05 2007, 21:07

Ja... Eg trur då at dette er noko familien hennar står bak. At eit eller anna var skjedd, og så held dei ho fanga på ein plass, eller ved eit uhell drap ho. Men eg tvilar på at ho er drepe. Eg trur ho lever i beste velgåande. Og dette gjer dei berre for å få støtte, pengar, presse og liknande Wink
Til Toppen Go down
http://tojil.deviantart.com
Apariciòn
Moderator
Moderator
Apariciòn


Female
Antall Innlegg : 295
Age : 32
M, F eller T? : Fotograferer, making og tegning.
Registration date : 27.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyMan Nov 05 2007, 21:19

Enig med Tojiil..
Det bare må være noe foreldrene har satt i gang..
Til Toppen Go down
http://Kratzima.clicboard.com
Nashia
Administrator
Administrator
Nashia


Female
Antall Innlegg : 281
M, F eller T? : Fotografere, tegne og make
Registration date : 11.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyMan Nov 05 2007, 21:53

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg tror... Om det har noe med familien å gjøre, tror jeg heller på den teorien med de overdose-greiene (Maddie fikk for mye sovemedisin). Men det blir jo igjen litt rart, siden foreldrene faktiskt er leger, og burde vite hvor mye/hvor lite sovemedisin-greier barn skal ha.

Men jeg tror nok ikke Maddie har det særlig bra uansett... Enten er hun død, eller så tror jeg (dette gjør vondt å skrive... ) att hun er kidnappet av en eller annen gal pedo...

Uansett så synes jeg det er blitt altfor mye hysteri rundt Maddie saken... Maddie er jo faktiskt ikke det eneste barnet her i verden som har blitt kidnappet. Det er faktiskt en del barn som har forsvunnet på vei hjem fra skolen og lignende, blant annet i Amerika... For ikke å nevne alle barna i fattige land i Afrika, og i land det nå er krig. Barn som blir voldtatt, for så å bli etterlatt, helt ødelagt både Fysisk og Phykisk. De som blir funnet, blir tatt med til sykehus. Skittne, fattige sykehus hvor de dør en langsom død i en sykeseng. Ja, jeg kunne jo fortsatt i det uendelige om hvor dårlig barn her i verden blir behandlet...
Til Toppen Go down
http://nashianamiia.deviantart.com
Tenebrosided
Tilskuer
Tilskuer
avatar


Antall Innlegg : 41
M, F eller T? : Fotograffer, maker, tegner
Registration date : 30.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyTir Nov 06 2007, 18:58

Zelmilaz Zeldini skrev:
Hva mener du ved saken om Madeleine MacCann, og hva tror du?
Jeg synnes det rett og slett er forferdelig, også at foreldrene er msitenkt, så fælt.
Hørte akkutat på radion at de muligens kunne ha funnet spor av drap i bilen til foreldrene hennes. Så veldig fælt.
RETELSE: Det var funnet hennes DNA i bilen.

Endringene står i Kursiv.

De har nå fått resultatet av prøvene fra varebilen foreldrene leide 25 dager etter at hun ble medlt savnet. Og de viser at Madeleine må ha vært i den bilen. Det er jo helt forferdelig visst det er foreldrene som har drept henne da. Hvordan klarer man å drepe sitt eget barn?
Og siden det var leger, og har tilgang til sovemedisin, er det spekulert i om de kan ha gitt henne en overdose.
.....................................................................................................
Også litt mere fra meg:

At Madeleine var i den bilen gjør meg mer overbevist på at foreldrene må ha gjort noe, inne i hodet mitt er det enda litte trolig at de klarer og drepe sitt eget barn.
Også mye arbeid de har lagkt i og finne henne, da kan det umulig være foreldrene, men det er jo også litt fin kamuflajse(sikert stavefeil). Så dessverre tror jeg det har noe med foreldrene og gjøre.
.....................................................................................................
OPPDATERT
- Madeleine dumpet i sjøen


(VG Nett) Portugisisk politi skal ha mistanke om at Madeleine ble drept ved et uhell og dumpet i sjøen. Nå forventes det at en dommer skal beordre Kate McCann tilbake til Portugal for nye avhør.

Ifølge den britiske avisen Daily Mail, sliter politiet i Portugal med å finne nok bevis til å sikte more"n"(haha VG har feil) til Madeleine, Kate McCann, for å ha noe med datterens forsvinning å gjøre. Ifølge den portugisiske avisen Diario de Noticias tror politiet at foreldrene har dumpet Madeleine i sjøen.

Nå forventes det at dommer Pedro dos Anjos Frias vil be Kate McCann komme tilbake til Portugal for at hun igjen skal avhøres. Politiets teori skal være at moren ved et uhell har drept datteren ved å gi henne en for stor dose sovemedisin, og at hun i ettertid har skjult det med hjelp fra mannen Gerry McCann.

Ingen tilståelse

I forrige uke satt begge foreldrene i lange avhør, uten at politiet fikk en tilståelse fra ekteparet. Ifølge Daily Mail skal bevismateriale politiet i Portugal har, være så tynt at de er redde for at saken aldri vil bli løst hvis ikke foreldrene selv tilstår.

DISKUTER: [url=http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=220&Group=Aktuelt&ThreadID=1271618&Thread=Madeleine dopet?]Hva skjedde med Madeleine?[/url]

Etter avhørene fikk begge foreldrene status som "arguidos", eller mistenkt. Fredag skal ekteparet ha utfordret politiet til å vise dem liket av Madeleine, eller slutte det de kaller for en sverte-kampanje mot dem.

Hjelp fra London

Fredag skal ekteparet ha sittet i samtaler med advokater hjemme i England.

Samtidig gikk en høytstående politikilde ut i den portugisiske avisen 24 Horas, og innrømmet hvor politiet sto i forhold til en eventuel siktelse av Kate og Gerry McCann: "Vi har ingen ting." Videre skal han ha sagt at de kun har indisier, men ingen konkrete bevis på hva som skjedde kvelden Madeleine forsvant.

Et av indisiene er at Madeleines hår og kroppsvæske skal være funnet i en Renault Scenic som foreldrene leide 25 dager etter hun forsvant.

HELE FAMILIEN: Gerry og Kate McCann sammen med sinte to tvillinginger og forsvunnede Madeleine (uthevet). Foto: Daily Mail

Orginalartikel kan leses Her
Liten nyhet, sikkert noen som har lest den før men.
Til Toppen Go down
Nashia
Administrator
Administrator
Nashia


Female
Antall Innlegg : 281
M, F eller T? : Fotografere, tegne og make
Registration date : 11.06.2007

Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine EmptyTir Nov 06 2007, 20:12

Portugisisk politi sier mye rart, de... Det att de tilbød Maddies mor å tilstå for penger, gjør att jeg blir veldig skeptisk til alt de sier... Det har også vært snakk om att foreldrene etter å ha drept henne (eventuelt gitt henne overdose ved ett uhell), har kremert henne i en hva-det-nå-heter-som-er-ment-for-å-kremere-dyr.

Mamma fortalte meg noe hun hadde sett på nyhetene for noen år siden... Det var en amerikansk kvinne som hadde helt panikk. Hun fortalte att når hun skulle stoppe på rødt lys, var det en fremmed som drog henne ut av bilen, og kjørte av gårde... mens ungene hennes satt i baksetet! Var dette sant?
Nei.
Moren kjørte utfor en bro med bilen mens barna satt i baksetet (Hun hadde selvfølgelig hoppet utav før bilen vippet over kanten). Dette har hun også tilstått. Dette gjorde hun fordi hun hadde fått seg en ny mann som ikke likte barna hennes...

Dette har kansje ikke så mye med saken å gjøre, men tenkte jeg kunne fortelle det likevell...
Til Toppen Go down
http://nashianamiia.deviantart.com
Sponsored content





Madeleine Empty
PosteTema: Re: Madeleine   Madeleine Empty

Til Toppen Go down
 
Madeleine
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Photofreaks :: . Debatt :: Debatt-
Gå Til: