Photofreaks
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Meg + Syden = Ny moderator

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Nashia
Administrator
Administrator
Nashia


Female
Antall Innlegg : 281
M, F eller T? : Fotografere, tegne og make
Registration date : 11.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptyFre Aug 10 2007, 15:43

Meg + Syden = Ny moderator
På mandag (13. august, skal være der i 2 uker) skal jeg til Kypros sammen med den eneste moderatoren her på forumet... Det betyr altså at før den tid, så må vi få tak i en moderator til... Så om du oppfører deg bra, slik du tror jeg moderator ville oppførst seg, og er aktiv, så er det kansje du som blir moderator? Wink

Jeg vil også få minne om at det når er kommet noen nye avatarer i avatar-galleriet (Profil> Avatar> Vis galleri) Wink
Til Toppen Go down
http://nashianamiia.deviantart.com
Tenebrosided
Tilskuer
Tilskuer
avatar


Antall Innlegg : 41
M, F eller T? : Fotograffer, maker, tegner
Registration date : 30.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptyTir Aug 14 2007, 13:58

Når får vi vite hvem som blir moderator?
Til Toppen Go down
Azucena
Forumsliter
Forumsliter
Azucena


Female
Antall Innlegg : 138
Age : 30
M, F eller T? : M, F og T
Registration date : 18.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptyTir Aug 14 2007, 19:43

Nashia, jeg vil ikke klage, men som administrator forventer vi mer av deg. Du har ikke kungjort hvem som vant konkuransen "photo#01" eller funnet noe Moderator! Slikt kan ikke aksepteres av en Administrator, ikke når det står svart på hvitt at du skulle gjøre det! Dette er dårlig gjort mot medlemmene!
Til Toppen Go down
Tenebrosided
Tilskuer
Tilskuer
avatar


Antall Innlegg : 41
M, F eller T? : Fotograffer, maker, tegner
Registration date : 30.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptyOns Aug 15 2007, 13:36

Utrolig nokk Azu er jeg enig med deg.
Til Toppen Go down
Nashia
Administrator
Administrator
Nashia


Female
Antall Innlegg : 281
M, F eller T? : Fotografere, tegne og make
Registration date : 11.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptyTir Aug 28 2007, 01:09

Jeg beklager virkelig at jeg ikke fikk valgt noen moderator e.l., men jeg reiste mye tideligere enn forventet...
Siden flyet vårt ikke gikk før natt til mandag, regnet jeg selvfølgelig med å få litt tid med PC'en før vi skulle dra... men neida...

Jeg ble vekket av moren min som alerede var gått i gang med å pakke (jeg hadde funnet frem mesteparten av tingene, men hadde ikke lagt dem i kofferten, + at jeg manglet diverse andre ting)... da jeg spurte hva hun drev med, fortalte hun at jeg hadde fått melding fra Api (hun leser normalt ikke meldingene mine, men hun visste at jeg ventet på denne meldingen og at den inneholdt klokkeslett om hva tid vi skulle dra) om at jeg skulle dra om en time... (!)

Håper dere skjønner hvorfor jeg da ikke fikk tid til å velge ny moderator, eller å avslutte konkuransen...
Til Toppen Go down
http://nashianamiia.deviantart.com
Azucena
Forumsliter
Forumsliter
Azucena


Female
Antall Innlegg : 138
Age : 30
M, F eller T? : M, F og T
Registration date : 18.06.2007

Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator EmptySøn Sep 02 2007, 02:14

Tenebrosided
naah. Det er nok med en k i nok ^3^ (ikke ta det seriøst)

Nashia
Vanligvis formulerer du deg bedre, men jeg tok poenget. Uansett så har du ennå ikke kunngjort noen vinner (selv om vi alle vet hvem vinneren er) på konkuransen, og det har du hatt nok av tid til.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Meg + Syden = Ny moderator Empty
PosteTema: Re: Meg + Syden = Ny moderator   Meg + Syden = Ny moderator Empty

Til Toppen Go down
 
Meg + Syden = Ny moderator
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Photofreaks-
Gå Til: